En liten flicka tog min tid

Mer än ett år har gått sedan senaste inlägget. Vad ska man säga, är helt enkelt för upptagen med verkligheten, eller om sanningen ska fram är jag helt enkelt lat.

Men för att sammanfatta ett väldigt händelserikt år. Förra gången jag skrev var jag gravid med en livlig jänta som kom till oss i maj. Hennes förlossning var till skillnad från Ares mycket kort, intensiv och komplikationsfri.

Hon fick heta Eiri. Eir är läkekonstens gudinna i nordisk mytologi. Namnet betyder även försoning. Ett rätt passande namn eftersom hon har gett vår familj oerhört mycket glädje och liv.

Publicerad av Gallerifrida

Förut har jag bloggat om mitt liv med fokus på konst, musik och kreativitet som följt mig genom livet. Nu har en ny liten varelse dykt upp i mitt liv, och jag känner att det är dax för en ny start. Vi får se vad detta blir...

En tanke på “En liten flicka tog min tid

Lämna en kommentar